Beste, Het is geen kookvraag maar ik weet anders niet naar waar ik me moet wenden. Is het normaal dat ik al mijn recepten die ik opgeslagen had in mijn VTM Koken kwijt ben na de vernieuwing. gr. mevr. Cobbé
Permalink Door info@zesta.be op ma, 12/05/2011 - 17:12
Beste,
Bedankt voor jouw vraag over Mijn zesta! We vinden het leuk dat je gebruik wilt maken van onze functionaliteit om je favoriete recepten en tips te bewaren.
Heb je al geprobeerd met jouw oude gebruikersnaam en e-mailadres? Er is ook een functionaliteit om jouw oude paswoord terug op te vragen?
Let wel!
Bij de technische overgang van de oude naar de nieuwe website en het overzetten van de gebruikers met hun verzamelde recepten, hebben we helaas gemerkt dat we niet iedereen aan zijn vroegere account en / of bewaarde recepten kunnen koppelen. Mensen die vroeger inlogden via Facebook, kunnen wij nu niet meer helpen. Facebook geeft deze gegevens jammer genoeg niet vrij. Behalve de Facebook gebruikers, lijken er nog een aantal accounts te zijn die een foutmelding geven en niet meer gerecupereerd kunnen worden.
Het spijt ons oprecht dat we onze fans moeten ontgoochelen, maar het is helaas niet anders.
De enige oplossing is dan ook om een nieuwe account aan te maken en hiermee terug Mijn zesta, de comments en het forum te ontdekken.
We hopen dan ook dat je naar zesta.be blijft surfen om kookinspiratie op te doen…
Re: algemene vraag
Beste,
Bedankt voor jouw vraag over Mijn zesta! We vinden het leuk dat je gebruik wilt maken van onze functionaliteit om je favoriete recepten en tips te bewaren.
Heb je al geprobeerd met jouw oude gebruikersnaam en e-mailadres? Er is ook een functionaliteit om jouw oude paswoord terug op te vragen?
Let wel!
Bij de technische overgang van de oude naar de nieuwe website en het overzetten van de gebruikers met hun verzamelde recepten, hebben we helaas gemerkt dat we niet iedereen aan zijn vroegere account en / of bewaarde recepten kunnen koppelen. Mensen die vroeger inlogden via Facebook, kunnen wij nu niet meer helpen. Facebook geeft deze gegevens jammer genoeg niet vrij. Behalve de Facebook gebruikers, lijken er nog een aantal accounts te zijn die een foutmelding geven en niet meer gerecupereerd kunnen worden.
Het spijt ons oprecht dat we onze fans moeten ontgoochelen, maar het is helaas niet anders.
De enige oplossing is dan ook om een nieuwe account aan te maken en hiermee terug Mijn zesta, de comments en het forum te ontdekken.
We hopen dan ook dat je naar zesta.be blijft surfen om kookinspiratie op te doen…
Laat elke dag smaken!
De zesta.be redactie